recensioner

onsdag 23 november 2011

Innebandyturnering 17/11

Torsdagen den 17/11 hade 4-6 innebandyturnering hela eftermiddagen. jag tror att dom flesta tyckte att det var kul, jag är en av dom. Almers har många unga talanger. 10 av 10 tyckte det var kul men vissa tyckte att domarna inte var jättebra, men vissa domare har aldrig dömt en match innan. Jag hoppas det blir fler såna dagar. Alla som jag har frågat har sagt att det var kul, tex -Wilma. Hon tyckte att det var jättekul men hon sa att om vi har det mer gånger måste vi ha domare som spelar innebandy på sin fritid, för dom flesta kan dom vanligaste reglerna. Jakob tyckte att det var kul, allt var bra. Förutom att han tycker att vi var för många i lagen. Man måste ha mer lag eller mindre klasser med nästa gång.

JAG SOM HAR SKRIVIT HETER ALBIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar